Merhaba..
Kizim 9 aylik simdiye kadar herhangi bir sikintisi olmadi. Her şeyi ayinda ya da ayindan önce yaptı. 4 aylikken döndü 6 bucuk 7 aylıkken emeklemeye basladi. Nornal dogum yaptım dogumum biraz zor oldu. Anne karninda da devamli ayaklari ağzındaydi. Dogdugunda da bacaklarını yukarda tuttu
L harfi gibi dusunun. Ultrason cekildi herhangi bir sikinti gorulmedi. En basindan emeklerken tek ayağı yukarda yani bukmeden diger ayagi normal sekilde emekledi. Simdiye kadar cok takmadim hatta doktora bir kere sordum. 1 yasini bekleriz duzelmezse caresine bakariz gibi bisey soyledi.benim merak ettigim emeklemesi boyle olup bi sikintisi cikan var mi. Ayakta dikilmesi cok guzel. Parmaklari ucuna basip yukseliyor. Ben tutarken adim atıyor. Hareketlerinde gozlemledigim hic birsey yok fakat emekleme bu sekilde. Daha once başına gelen var mi