Seymaaaaa Kizlar 2 ay17gunkuk bebeğim var ne sıklıkla emzirmeliykm gece belli bi uyku düzeni var 4saatte bir emiyor.gunduz kaç saate bir emzirmeliykm acaba bu aralar çok uyur oldu değişiyor huyu o yüzden sormak istedim
Mehtapsercee Seymaaaaa benimde bebeğim 2 ay 10 günlük vallahi ben saati bıraktım artık ne zaman acıkırsa emziriyorum gecede aynı şekilde uyanınca emziriyorum ben mamada veriyorum sütüm az tek göğüs olduğu için
defnesmomm Seymaaaaa benim kızım da çok uyuyor bu aralar. Uyurken emzirmeye çalışın uyanmadan da emiyorlar. Hem uykusunu bölmezsiniz hem de aç kalmaz. Ben 2 saati geçirmemeye çalışıyorum.