Bebeğim 4 aylık idrar yapamamaya başladı
günlerce hastaneye götürüp getirdim
antibiyotik tedavisine başladılar yatış verdiler doktorumuz karnına bastı mesanede biriktiğini söyledi idrarın . İdrar yolu enfeksiyonu da var
damaryolu tedavisi görüyoruz çok az az idrar yapıyor sol böbreğinde 5 6 tane taş olduğunu söylediler çocuk nefrolojisine gidicez böyle birşey başına gelen oldu mu çok kıvranıyor yawrum çok ağlıyor