Elifasyaa T-24 Arzum ar191 meyvix kullanıyorum.çok memnunum .1000 watt.sürahisine köpük ayırıcısı takılıyo havucu güzel sıkıyo ben çok memnunum
Mom35 T-24 bende Sinbo var ama çok beğenmiyorum. Sıkmasi falan güzel ama temizliği zor bide köpürtuyor
Deletedmom056 T-24 valla ben 140 liraya simbo aldım gayet güzel kupkuru posa bırakıyor o derece sıkıyor ama çok gereksiz sanki ya
Birogretmenanne T-24 ben arçelik kullanıyorum. Çeyiz alışverişinde arastirmadan aldım ama köpürtmeyeni varmıdır bilmiyorum. Benimki meyveleri güzel sıkıyor ama çok köpük oluyor meyve suyunda. Alırken buna dikkat edin derim köpük pek hoş olmuyor
Karadolap Korkmaz Tropicana katı meyve sıkacağı. Çok iyi. Sebze yapraklarının bile suyunu sıkabiliyor hemde vitaminlerini öldürmeden. He şöyleki portakal gibi zaten çok sulu olan şeyleri çok mükemmel sıktığını söyleyemem. Ama geri kalan herşey için muhteşem
Nur06 Benimde philipsin meyve sıkacağı çok iyi aşırı sertleşmiş bi nar vardı beklemekten kabuğu taş gibi olmştu onu zar zor ortandan kestim ve öylece attım sonuç zerresine ayırmştı tavsiye ederim
Nur06 KitapKurduAnne merhabalar adı (Philips HR1854/00 550 W Katı Meyve Sıkacağı) olarak geçiyor ama satışdan kaldırılmş sanırım kuzenimde aynısını almak için aradı ama bulamadı aynı markanın benzer üst modelini aldı yine memnun
Nur06 T-24 şuan satışda bulunmuyor 3 yıl oldu hediye gelmişti adı( Philips HR1854/00 550 W Katı Meyve Sıkacağı )olarak geçiyor ama philipsn diğer ürünlerinede bakmanı öneririm kuzenimde yeni aldı adını tam olarak bilmiyorum 500 TL civarındaydı oda çok memnun
Mom35 KitapKurduAnne ayda yılda bir kere kullandığım için hiç farketmedim. Temizlememek için kullanmıyorum bile 🤷🏻♀️