Cigdemino Bizde de durumlar aynı. 4 ay 6 günlüğüz. Emmesi çok bozuldu ya. Dediğin gibi 3 5 dk. Genelde 5 dk olmuyo bile, 5e yuvarlıyorum söylerken 🤦🏼♀️😂 Ama el parmak emmede zirve yaptık dün. Benim ellerimle oynarken hem kendi parmaklarını hem benimkileri aynı anda sokmaya çalıştı. Tamam dedim oldu bu iş 😂 Altını almak hele işkence artık. Durmuyor çocuğun bacakları 💩 Gece çok sık uyanıyor, uyandığı gibi çığlıklar başlıyor 😬 Susturma yolu da yok kolay kolay. Gece uykusuna kaçta başlarsa başlasın sabah 6da güne merhaba. Ben yıllar sonra uyumak isteyince göreceğim onu, inadına 6da uyandırıcam 😂😂