Fatmaa 1 ay once normal dogum yaptim. Hemoroid ve kabizlik var. Genel cerraha mi yoksa kadin doguma mi gitnek lazim
Filizinci Fatmaa genel cerraha gitmen gerek . Zeytinyağı pamukla koy rahatlar . Doktorda sana agrı kesici kremle bağdır kremi verir birde ılık suya otur der