hmayaz bebeğim şuan 6aylık. Enfeksiyon demediyse korkmayın. Bizimde 2. Yakılışından sonra iyileşti. Birde kolonya ile silin daha çabuk kurur demişti doktor. Deneyebilirsiniz yakmıyor canını. Bizde çocuk cerrahiye gidecektik ama gerek kalmadı orda yapılan işlemde basit demişti doktorumuz.