bebeğim ikinci ayına girdiğimiz den beri neredeyse hiç uyumuyor gündüzleri sadece 10 dakika geceleri ise sadece 4 saat uyuyor ve daha da hiç uyumuyor daha bugün sağlık ocağına kontrole gittim bebeğimin doyduğunu gelişimlerinin iyi olduğunu söyledi gazı da yok gazı olduğu zaman çok kötü ağlıyor peki başka ne olabilir lütfen yardım edin