Merhaba güzel anneler, malum corona yüzünden hep evdeyiz. 16 aylık kızım var, her ne kadar televizyon ve telefondan uzak tutmaya çalışsamda, yinede izletiyorum kendide istiyor. Sizlerde durum nedir? Birde evde birlikte yaptığınız etkinlikler nelerdir. Sizlerden fikir alıp bende yapayım.