Fatma05 öncelikle biberonu hayatımdan çıkardım. O kadar alışmış ki memeyi istemedi bende Bi cesaret kendime güvendim ve emzirme aralarını açtım. Böylelikle sütüm toparladı. Ama bebeğim memeyi hala reddediyordu. Ne yazık ki aç uyutup uyku sersemi iken emzirdim. Uyanıkken deli gibi emmek istiyordu ama memeyi görünce ağlıyordu zorlayınca minnacık bebek vurur mu vuruyordu 😢 bu şekilde tam 1 ay hiç biberon vermedim emziği de sadece uykuya damlası için kullandım. Uyanıkken vermedim. Bu gün kucağımda iken baktım bluzumu yalıyor açtım memeyi hiç üstelemedim kendisi emmeye başladı. Bütün gün bu şekilde gitti 😂 inanılmaz mutluyum