VERA19 Mirayunannesi 2,5 kaşık mama at içine canım.Similac 1 ölçek 60 ml suya atılıyor çünkü.Ancak öyle dengeleyebilirsin 180 yapsaydın 3 kaşık atacaktın,150 diyorsan 2 buçuk yap.Bende similac kullanıyorum
Mirayunannesi Mamanın arkasında her 60 cc şu için bir kasik mama yazıyor bebelac kullanıyordum 150 cc şu koyup 5 kasik mama atıyordum170 cc içime hazır oluyordu ondada her 30 cc şu için 1 ölçek mama yazıyordu
Mirayunannesi VERA19 çok teşekkür ederim allah razı olsun ilgilendiğiniz için aldı 150 cc ye kadar su koyup 2 buçuk ölçek mama koyucam degilmi
Mirayunannesi VERA19 birde ben bu mamayı şimdi yeni aldım siz kullanıyorum debiniz memnun musunuz acaba nasil kilo alımı benm bebeğim çok zayıfta
VERA19 Mirayunannesi Ben Şubat ayından beri kullanıyorum canım,benim bebeğim de zayıf ama mamayla alakalı değil maalesef kendi iştahsız.Önceden aptamil kullanıyorduk onda da iştahı yoktu bunda da yok
Mirayunannesi VERA19 benmde bebeğim çok iştahsız zorla iciriyorm mamasını bebegim7 aylik şuan bebelac içmedi için bu mamaya geçtim inşaallah iyi gelir ve bunu icer
Minek VERA19 benim bebeğim 19 günlük canım ama göğsümü veriyorum emiyor yarım saat aralıklı aralıklı, ağlıyor mama veriyorum 60cc onu da içiyor napmam gerekiyor doyuyor mu anlamıyorum çok üzgünüm
Mirayunannesi Minek bu duyguyu çok iyi bilirim ve seni çok iyi ankyra bende öyleydi yeni dgdngnda meme artı mama gdydk hep fazla içiyor ne kadar içiyor o kadr ver bence bbm doktorum bana üç ayına kadar ne kadar yerse ver demişti çünkü cnm
Minek Mirayunannesi evet bu süreç benim için gerçekten çok zor geçiyor inşallah en Yakın zamanda geçer doyduğunu bilmek bana huzur veriyor
VERA19 Mirayunannesi İnşallah içer canım.Benim bebeğim seviyor tadını ama kendi iştahsız işte🤷🏻♀️ Zorlayamıyorum da