Benimki de 5 aylık, kırkımdan sonra regl oldum baya çok oldum hatta, diğer ay sadece 3gün sürdü.en az 1 hafta sürerdi normalde..şimdi de günüm geçti bekliyorum ihtimal vermiyorum eşim korunuyor amA burda yazılanları okudukça aklımın bir köşesinde de düşünmüyor değilim sanki 🙄🙏🏻