Arkadaslar merhaba.
Ben bebegibi hem anne sütü hemde mamayla besleyen birisiyim.
Zar zor emzirdim ve biliyordum hemen birakicagini 4 ay 20 gunluk erkek bri bebegim var.
Tek göğsümü emiyordu zaten ama çoğunlukla mama iciyordu emmek istemiyordu.
Simdi benim bebegim 1 aydir gece zar zor gunduz kesinlikle emmiyo sağdim ki basindsn beri genelde sağiyorum ama artik cok aşırı agrim olnaya baslaadi göğsümde bana onerbiliceginiz birsey varmi sütüm nasil azalıcak?