Kızım 4 aylık oldu ama uyurken çok ağlıyor. Kendimce bi bez değişme kitap okuma sonra beşik rutini yaptım ama kızımı beşiğe bırakır bırakmaz ağlıyor. Battaniye de sallanmak istiyor öyle sallayınca da ağlayarak uyuyor. Gözleri kapalı uykuda ama ağlaya ağlaya derin uykuya geçiyo.neden bu kadar ağlıyor uyutulunca