Hira12 ya net hatırlamıyorum yalan olmasın 400 falandı galiba 1,5 ay da sınır demişti doktor da. Bide 11 gün yoğun bakımda yatmıştı oğlum. Kilolu doğdu ama verdi sonra az kaldı. Ama herkes sağlıkçı olmamalı lohusa anneyle herkes muhatap olmamalı ben o süreçte bunu anladım insanlar gerçekten çok kötü. Ben hep güçlü kalmaya çalıştım annem kardeşlerim çok desteklediler bide iyi ki eğitimlere gitmişim. Cahil sağlık takımını dinleseydim şuan hiç emmiyor olurdu muhtemelen.. Ben çabaladım gerçekten rızkı da varmış devam ediyoruz elhamdulillah.. ama şuan da gönlü olursa emiyor hala çabalıyorum