Sahra33 Kızlar merhaba süt sağma işlemini nasil yapiyorsunuz manüel göğüs pompası goguslerimi cok acıtıyor yara gibi yapmaya başladı. Elektrikli süt sağma makinesi kullanan varmi?hangi markayı öneriyorsunuz?
Kurt07 Sahra33 bebedor elektrikli kullandım ilk yeni dogum yapımda biraz acıttı ama süt geldikçe acısı geçti
UraSsmom Sahra33 wee baby nin Manuel ini kullanıyorum 2 gündür. Ya ben beceremedim ya ondabişey var gelmedi sütüm. Bugün lansinoh elektrikli kullanmaya başladım geliyo sütüm çok da canımı yakmıyo.