Mrw-95 ertugrulbey19 ebebekten vtech kameralı kamera aldım 400-500 TL sanırım tam hatırlamıyorum fiyatını çokta memnunum her sesi duyuyorum bide görüntü kaliteside güzel oldu ki elektrikler kesildi hemen devreye piller giriyor pille devam ediyorum izlemeye
Pdrcianne Bende motorola kullanıyorum cok memnunum. Kötü yanı bebeğin yanındaki fişte durmalı. Bebek ık dese duyabiliyoruz o yanı güzel ses kalitesi iyi