Reyhandefne Ben 3 gundur kullanıyorum bebegım cok guzel gaz cıkarıyor alttan ama sanku fazla yapıyor gıbı geldı bana .ve gece gaz sancısı oldu cok normelde gece olmazdı.acaba bu ilac mı yapıyor dıye dusunıyorum.kullanan var mı memnun musunuz
Derincanan Reyhandefne altı aylık olana kadar hep zinko kullandık canım çook memnun kaldım ben ondan yapacağını zannetmiyorum 🤷♀️