Fatma_FLZ 3. Ayda ve 5. Ayda iki dozunu da yaptırdık. Öyle çok kötü birşey olmadı. Her aşıda olabilecek şeyler:ateş, huzursuzluk. Sadece 5. ayda yaptırdığımız 2 gün sürdü ateşi ve 38.6 yı buldu. Başka da bir sorun yaşamadık. 2 güne düzeldi. Ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi. O yuzden doktorunuz önediyse yaptırın 3. ayda. Ayrıca banyo yaptırılabilir hemen sorun yok o konuda.