Merhaba arkadaşlar instagramda bir sayfa var ve ben ordan sipariş verdim eksik kargo yolladılar 5 parça ürün istedim 4 parça yollandı söyleyincede göndercez diyip göndermediler yorumlaraya yazdım bir kaç kişide yazdı onlarada aynı şey olmuş yorumları sildiler ve beni engellediler sizden ricam başkalarıda kanıp almasın yazık günaz ucuz şeylerde değil mallarıda okadar iyi değil makineye atar atmaz soldu instagramda @elida_butik