laura_ Wi fi bozuldu kaç gündür internetimde az servis gelene kadar komşudan azıcık çeksem nolur sanki 🤦🏻♀️ söylesem şifreyide verir iyi anlaşıyoruz ama utanıyorum ya varsa uygulama adı bilen söyler mi ya bi deniyeyim
Tugkaninannesi laura_ '‘ne olur sanki’' mi 🙄🙄 birisi sizin izniniz olmadan wifi sifrenizi kirsa, ustelik bu kisi iyi anlastiginiz bir komsunuz olsa ne olurduysa o olur. Ben olsam cok sinirlenirdim.
Deletedmom283 laura_ Rica edin isteyin, veya ortaklık teklif edebilirsiniz, Ramazan’da kırma falan yapmayın 🥀
YK_ laura_ bence öyle demesi çalmaktan iyidir bide öğrendiğini düşünün resmen hırsız konumuna düşersiniz çok ayıp olur bence
myloves23 Tugkaninannesi 👏👍kesinlikle. Arkadaşında dediği gibi bir nevi hırsızlığa girer. Isteyin daha iyi olur, izin almadan kullanırsanız ve komşunuz öğrenirse ıyi olmaz bence
laura_ Tugkaninannesi apartmanda herkezte wi fi var ve ben şifresiz kullanıyorum hiç bişey de olmuyor rahatszıda olmuyorm imkanı olan alır zaten evine olamayanda bağlansın
laura_ Deletedmom814 😂 komik tarafı şu oda happy mom kullanıcısı bebeğini aşı ya gitmiş bari görmeden yazayım dedim 😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥴
Tugkaninannesi laura_ bu kadar zahmete gireceginize telefonunuza ek paket yukleyin. Gizli sakli is yapmadan gonul rahatligiyla kullanmis olursunuz internetinizi. Tabi benim sahsi fikrim yine de siz bilirsiniz. Iyi gunler
Bsrylmz laura_ eğer sizin wifi’niz üzerinden herhangi bir suç işlenirse şifresiz olduğu için direk suçlu siz oluyorsunuz biliyorsunuz değil mi?
elmaliturta laura_ siz şifresiz kullanmayın başınıza iş alırsınız biri sizin wi-fi üzerinden yasak şeyler yapar ip adresinden kabak size patlar