Lylknt01 ElmaliTurtamm cnm bak bazı firmalar kısa işsizlik ödeneğin i yapamadı onlara işsizlik maaşı adı altında binlira geldi ve hanımlarına da bin liralık yardım yapıldı ama bizim gibi her ay bir buçuk alacak olanlar yararlanamaz
ElmaliTurtamm Lylknt01 anan benim eşimede geldi bende onu anlamadım benimde bildiğim her hanede bi kişiye bizim ikimize geldi acaba diyom bi sıkıntı olmasın devlet sonuçta bir veriyosa iki alır