Hanımlar oğluşumun kalbinde 5 mm kadar bir delik var, takip altındayız şuan , oğlum 1.5 aylık , biraz daha büyüdüğü zaman anjiyo ile kapatılacak,bizim durumumuzda olan annelerden tecrübelerini paylaşmalarını rica ediyorum 🤲🏻 Bazen kendiliğinden kapanırmış, bizimki de kapanır mı dersiniz 😢