Merhaba arkadaşlar bebegım 4gun sonra 2 aylık olucak. İlk 1 ay hıcbır problem yasamadık. Yaklaşık 20 gundur bebegım mukuslu sümüksü yeşil kaka yapıyor ve kakasını her yapacagında aglıyor acı cekıyor huzursuz oluyor. Bugun gaita testi yaptık birsey cıkkmadı doktor probiyotık damla verdi 1hafta sonra tekrar bakıcak. Basına böyle birsey gelen varmı nasıl gecicek kakası normale nasıl dönecek bılen var mıdır?? Yardımlarınızı beklıyorum. Bu Arada anne sutu içiyor sadece. Ve gunde 7-8kez kaka yapıyor