nlyksl Merhaba kızlar, mama sandalyesini kaçıncı ayda kullanmaya başladınız? Oğlum 5 aylık ve sürekli oturmak istiyor yatmayı asla sevmiyor 5. Ayda mama sandalyesi kullanılır mı?
nazanay nlyksl Ben 6 aylikken, ek gidaya gececegimizde almistim. Ondan once, yere oturtuyordum ve etrafina minderler koyuyordum.
Mecbure- Bizde de aynı şey var sürekli geziyim oturuyuö diyor, yattı mı aglıyor sürekli, kaldırınca susuyor
nlyksl Mecbure- bende bu sebepten en azından yemek esnasında mama sandalyesinde oturtmak istiyorum ama 6 aydan öncede korkuyorum 🤷🏼♀️
NurrC Oturmayı 6 aydan önce önermiyor hiçbir doktor fakat bazı bebekler daha erken oturma eğilimi gösterebiliyor. Birazda bebeğinizin haline bakarak kısa ve kucakta oturuşlar yaptırabilirsiniz
nlyksl NurrC kucağımda oturuyor zatem aldığım zaten ben oturtmasamda kendi hemen o pozisyona geçiyor, mama sandalyesini bu sebepten kullanmayı düşünüyorum
Mecbure- nlyksl benim çevremde 6 aydan önce oturan birçok bebek var tabi her bebegin gelişimi farklı, hepsi aynı zamanda oturacak değil ama ben kucagımda oturtuyorum sıkıntı olmuyor