annesininaslani Kızlar korse almak istiyorum karnımda sarkma var ve göbek problemim var ama kimisi emzirirken zor oluyor demiş kararsız kaldım sizler nasıl bir yol izliyorsunuz kullana bilen var mı sıkıntısız
OzlemAlisa annesininaslani ben kullaniyorum canim 2 hafta oldu. Evet otururken falan zor oluyo bende ev toplarken falan yani daha cok hareket halindeyken takıyorum
tosuncukannesi annesininaslani emzirmedigim için kullanılabilir mi bilmiyorum ama elimde yamuna latex askısız L beden korse alalı 6 gün oldu bedenini yanlış almışım ilgilenirseniz satmayı düşünüyorum
snil annesininaslani Bende askısız latex vardı hamilelikte basenler coşunca bir de performans taytını aldım. Korse ilk giyişlerde zorluyor yardım gerekebiliyor evet ama gözle görülür bir fark sağlıyor gerçekten. Korse kalıp gibi dimdik duruyorsun ve göğüsler yukarı fırlıyor alışana kadar biraz tuhaf hissettiriyor 😂 Emzirirken başta zorlanmıştım ama şimdi alıştım rahatça her işimi yapıyorum. Bir sırt etliyle askısızda etler fırtlıyor ama evde giyilirse sıkıntı olmaz Taytı birkaç gündür düzenli kullanıyorum. Evde kendi çapımda spor yaparken normalde 1 terliyorsam taytla 5 terliyorum. Hiç iş yapmasam bile terletiyor. Henüz çok az kullanmama rağmen incelmeye başladım
annesininaslani OzlemAlisa bende öyle düşünüyorum etkisini gördünü mü iki kişi olmadan takılmıyor diyorlar doğru mu
OzlemAlisa annesininaslani aldigimda xs aldm incelince bidaha almiyim diye, ve ilk taktigimda esim yardim etti evet tek basima zorlandm..ama 2 3 gun yardm aldm. 2 kopcaya geçtim smdi tek basima takip çıkarıyorum.
Aslancikk Bende iki ay önce doğum yaptım.yamunanin termal taytini kullanıyorum.sabah kalktığımda giyiyorum gün içinde temizlik emzirme her işimi ustumdeyken yapiyorum..hiç bir sıkıntı cekmiyorum
Ataaa Aslancikk gogus altına kadar çekilen korse sanirim demi göbek kısmına faydais oldu mu acaba direk tayt mi alsak
OzlemAlisa Ataaa bnm de 9 ay olmuştu faydasi oldu evet, ama tayt kalıcı incelme saglamiyormus latex gbi
Aslancikk Ataaa canim göğüs altına kadar hem bel hem basen hem bacaklar için ben çok faydasını gördüm.tavsiye ederim..tayt gibi zaten kaliteli markete pazara giderken üstüne bir tişört çekip gidiyorum çok kullanisli
Ataaa OzlemAlisa markası ne aldınız birde kaç bedendiniz xs aldınız ben onu çok anlayamadım ya kiloya göre mi alınıyor
OzlemAlisa Ataaa yamuna latex aldm ben. Sitede bel ölçüsü var belinizi ölçüp ona gore aliosnz ben kilomdan degil de sezeryan göbeği icin aldim 36 beden giyiyorum ama bu göbek 🤦♀️😂
Nazli_cakmak Ben de almayı düşünüyorum ama instagram da Tuğba korse diye bir sayfa var oraya bakıyordum az önce ondan mı alsam yamuna mı oradan alan var mı
Aslancikk annesininaslani göbeğim hiç kalmadı canim.. hatta yani benim üçüncü dogumum olduğu halde..ben hiç bu kadar etki edeceğini ummuyordum..hem basen kalça yada çok etkisini gördüm
Nazli_cakmak annesininaslani evet hem o ikisi arasında kaldım hem de askılı mı askısız mı onun arasında kaldım🙃
Teachermom annesininaslani En cok hangi bolgede sorun varsa benim gobektw var.3 hafta oldu kullanali 10 cm inceldim.Latex askisiz kullaniyorum.Gunde 40 dk evde kisu bandimda tempolu yuryus tapiyorum sonra cikariyorum.Bebegim 5 aylik