15 aylık bi oğlum var doğdu doğalı yanımda uyuyo. Ama şimdi 7 haftalık hamileyim ve oğluma uyku eğitimi vermek istiyorum. Bensiz uyumuyo asla yanyana yatarsak sabaha kadar deliksiz uyur ama ben yoksam defalarca uyanır 2.3 gündür kendi odasında yatırıyorum ama geve uyanıp yanımıza gelip uyuyo bunu nasıl engellerim. Yani odasına nasıl alıştırırım lütfen yardım..