Tecrübeli ve yaşayan annelerimize soruyorum. Ben ramazan geçtikten sonra bebeğimi memeden ayırmak istiyorum 20 aylık olacak. Bebekler memeden nasıl kesilir neler yapılır süreçleri anlatır mısınız? Ve vücudun süt üretimi nasıl sonlandırılır. Genel bir araştırma yapıyorum sizlerde bilgilerinizi paylaşırsanız memnun olurum. Şimdiden teşekkürler