sufflee Bu bebek emdikçe gelen biberon varmış avent yada chicco önerdiler araştırıyorum dolu çeşit var hangisi bu yaaa
Seker_serbet1 sufflee bebeğin emişini taklit eden biberonlar var, kendi akmıyor, çektikçe geliyor, avent gibi mesela anticolic de olursa daha rahat edersin gaz reflü sıkıntın olmaz
deryatoprak sufflee ben philips avent kullanıyorum ucu anne memesıne en yakın olan o,gaz yaratcak agız boslugu yok meme reddı de yapmadı
Seker_serbet1 sufflee yeni doğan dönemi ise 1 numara olacak, sonra arttırıyorsun bebeğin ayı büyüdükçe, yavaş akış olması daha iyi
Deletedmom387 sufflee kesinlikle lansinoh hepsini almış biri olarak söylüyorum lansinoh al benim kızım 3 aylık emmeyi bıraktı o biberon sayesinde şuan 6.5 aylık memeye döndü
sufflee Deletedmom387 bana link atmam mümkün mü çok özür diliyorum yorucam seni ama kafam karıştı internetten alıcam simdi benimde 4 aydır meme reddi var 6 aylık oğlum alma sebebim olucak
Mommy_ sufflee Biberon kullanmayan bebeğin meme reddi varsa hangi biberon olursa olsun emmeye dönmesi çok zor olur. Emzirme danışmanları da önermezler .Ay olarak uygun zaten alıştırma bardağı alabilirsiniz.
Deletedmom387 sufflee https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiYlI71y43pAhUGgbIKHcBhCHYYABAGGgJscg&ohost=www.google.com.tr&cid=CAASEuRouWMNWXBzj50Q-R2yf_AHfA&sig=AOD64_3gTICHzVY46xuayCl87lvaF3atyQ&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwjqhof1y43pAhVx16YKHQJyAxsQwg96BAgRECQ&adurl=
ertugrulbey19 Medela calma yi çok söylüyorlar ama emzirme danışmanları meme reddi açısından hiç bir biberonu önermiyor alıştırma bardağıyla verilmesini öneriyor. Wee baby ve mamajo markalarını önermişti görüştüğüm bir danışman
deryatoprak sufflee eger hem memenizi hem biberonu verirseniz farklı öğünlerde memeden kopmuyor biberonu meme sanıyor tecrubeyle sabit sukur bız oyle yaptık meme reddi yasamadık