Birkaç hafta önce 3 gece üst üste bir enfeksiyon nedeniyle ateşim çok yükseldi ve terle attım. Ne yendiğim ne içtiğim kaldı bende haliyle süt de kalmadı. Ama şu an iyi. Bol bol emzirin ve sağın düZenli. Sağınca meme ucunuz yara olmasın, dikkat edin. O düzeliyor zamanla ama vazgeçmeyin ve stres yapmayın lütfen.