VERA19 _sutepe34 Baya hareketleniyorlar,yalnız bırakmamak lazım asla.Diş eti kaşınabilir rahatlaması için diş kaşıyıcı verilebilir,hem oyalanmışta oluyorlar.Dikkat edeceğimiz şeyler demişsin bunlar geldi aklıma şuanlık🤷🏻♀️ 5,5 aylık benim kızımda🥰
gvnkbr _sutepe34 aynalarrr kahkaha makinemiz 😁 diş başladı çığlıklarla ağlama yerinde durmama ve atak 😭😭
Kumrum34 Bizde ayın 2sinde 5 aylıgız inşallah tadımlra başlıcaz dr umuz söyledi mama yiyoruz tek o yuzden
VERA19 VERA19 Onun dışında daha iyi vakit geçirdiğimiz,birbirimizi daha iyi anladığımız bir ay oldu 5.ay bizim için.4 ten daha iyi geçiyor yani😍
VERA19 _sutepe34 Benim kızımda öyle,emmekten çok diş etlerine elini sürtüyor sürekli eli orda.Ne bulsa ağzına götürme peşinde.Oyuncak,telefon,önünde ne varsa o an.Diş kaşıyıcı aldım ona alıştırıyorum