tosuncukannesi L beden korse alalı daha 6 gün oldu ölçümü yanlış aldığım için biraz büyük geliyor 2-3 gün kullandığım için değişim yapmıyorlar ama çok memnun kaldım bunu satabilirsem kendime M beden alacağım elinde M beden olan varsa onunla da ilgilenebilirim 🙏😂
Tubina tosuncukannesi bende var sadece 1 kez taktım emzirmek zor olduğu içinde kullanamadım. Sıfırdan farksız 200₺ 🥰
tosuncukannesi aksp Buradaki ölçüler geçerli ben 88 cm olarak ölçmüstüm L beden uygun dedi danışmanlar ama benim daha inceymis mezuram yoktu kurdelayla ölçüm yapmıştım
Sedaa_a Bende L beden aldım annemlere sipariş etmiştim henüz elime geçmedi beden ölçüleriniz nedir acaba bana da olmaz diye korkuyordum hiç giymedim değişim yaparlar belki ben termal tayt aldım bu arada
tosuncukannesi Sedaa_a sadece deneme amaçlı hicbiryerine zarar vermeden 1 kere giyersen değiştiriyorlar
tosuncukannesi Baturummm tenime hiç değmedi devamlı atlet üzerine giyildi 2-3 gün anca kullandım büyük geldiği için bir daha kullanmadım ☺️ rengi ışıktan dolayı grimsi çıkmış ama mat siyah renkli