Bebeğim 3 haftadır haftada 1 kaka yapıyor normalde sarı ve sıvıydı kakasi. Bu aralar rengi de kıvamı da koyulasti ve biraz önce kakasinda beyaz beyaz prince benzer şeyler gördüm. Sadece emziriyorum bebegimi. Koyu yeşil, kıvamlı ve beyaz pütürlü kaka normal mı?