Prensin1annesi İlk etapta bence tabağına gerek yok.anca bebek blw’ye geçince ileriki aylarda kullanılıyor.İki tane kaşık almıştım ikisini de kullanamadık.Büyük ve kalın geliyor.oğlum 19 aylık bu arada.kaşıklar oyuncak oldu,hiç sevmedi.Önlüğünü ben almamıştım.babyjem’in giyilebilir önlüklerini kullanıyorum.Joker’de sık sık indirime giriyor.ben rahat ettim.kaşım olarak ilk ek gıdaya geçtiğimizde bebedor’un ısıya duyarlı kaşıklarıyla başlamıştım,sonra mycey’in saklama kaplı kaşıklarından aldım,çok memnun kaldım.hem de yanımda taşımak için kullanışlı oldu.tabak olarak da mycey’in kasesinden almıştım,aylarca onu kullandım.oioi’nin tabağını kullanmaya 1 yaşından sonra geçtik.