Kesinlikle rutin oluşturun. Ben 21 günlüktü bebeğimi aat 9 da odaya götürüp karnını doyurup altını geceliğini giydirip uyutmaya başladım. Ama her gün aynı saatte ve bi süre sonra alışıyolar. Nr olursa olsun saatini hiç şaşmayon. Vr sa abır baya bi sabır. 1 saat bile sğre bilir uyutma faalı. Sallamayada alıştırmayın uyku arasında sallanmak istiyolar çünkü. Bide uyuduktan 2 saat aonrq 3 saat sonra falan yorganını düzeltin işte ne biliyim uyarı verin ki faha uzun uyusun uyanmasın. Nu ara gelilimi çok güzel olduğu in kilosu neyi biz 2 aydan sonra uyandırmadık doktorlarımız 7 saate kadar emmeden uyuyabilir demişti. Sizin bebeğinizde kiloau güzelse uyuyosa uyandırmayın. 7 aylığız şuan