sevgice 4,5 ay önceki aşımız yeni kabuklandi kolunda baktım baya kırmızı kırmızı kavuk kabuk olmuş ve tişörtü de hafif hafif kan olmuş. Ve bu kol 3 4 haftadır böyle ne yapabilirim acımasın geçsin diye. Ve bu normal midir şimdiden teşekkürler 😊
Papatyam1703 sevgice bizimde öyle oldu uzun süre aktı filan doktor normal dedi arada kanıyor gibiydi ama zaman geçtikçe düzeldi
Aybuke_27 sevgice sakın krem filan çalma bırak kendi kendine iyileşsin doktorum öylr demişti dokunma demişti
Yyyenianne sevgice bu yara olması kabuk bağlaması vs aşının tuttuğunu gösterirmiş hiç müdahale etmeyin kendi kendine sönüyor :)