Durusumm zumramomm yarılma yok ama orası da şişmiş durumda su an emin olamiyorum o yüzden diş mi değil mi
zumramomm Durusumm o zaman birazcık daha bekliceksin canım. ucuna kadar gelmesi lazım o şişliğin, en sonda yarılıp cikiyor
Melike09 Durusumm canım nerdeyse 1.5 aydır benim kızımında üstler böyle ama hala yarılma yok. Altlar kabardı. Dün bi baktım alt yarılmış. 😳😳 biz üstü beklerken. Sizin de daha zamanı var gibi görünüyor.
Seboss12 Diş için çok yukarda değilmi benimde oğlum diş çılartıyor da bu kadar yukarda değil dörtbucuk aylığız bizde gerçi bizde yukardan beklerken alttan çıktı diş
Trabzon Kızlar benim kızım bu aralar huzursuz bakım dedim dişlerine kabarmış alttam baya gözüküyo resim atmayı bilmiyorummm atamıyorum o yüzden acaba diş mi çıkarıcak 6 aylık kızım
Seboss12 Durusumm yakındır o zaman önce alttakiler patlar o zaman canım alttakiler önce çıkar genelde
Durusumm Seboss12 herkes oyle diyor da usttekiler bu kadar belirginlesince onlar cikiyor diye dusundum teşekkür ederim 🙏
Ebrarsuu Durusumm ayyy hadi inşallah heyecan yaptım bende şimdi 😍😍 benim kızımında şu an 12. patladı yeni her birinde ayrı seviniyorum 🤣🤣