3 aylk kizim var. Kakasini yapmiyo yaptihi zaman kuru degil sivi oluyo bu kabzlga girmiyo heralde. Mudahale ettigm zaman yapiyo. Fitille. Zeytn yagi iciryrm duphalac surup kullanyrm yine faydasi yok. Bu neden olabilr. Bole olan var mi. Napabilirm😕 gunde 2 kere mama veryrm. Butun mamalari denedk diyebilirm. Suan bebelac gold kullanmaya basladm 2 gndr. Ama yine aynı