Minikpofuduk Ezgiasya yeni uyuttum ya uyanırsa korkusu lavaboya bile gidemiyorum korkudan🤣 28 günlüğüz bizde☺️
Sabriyeillke Ezgiasya 3ay26gunluguz salla anam salla kollarim koptu besigi sallamaktan ama tik yok ne dismis arkadas canimizi cikarayiyo😴😑😡
Tky58 Ezgiasya 2 ay 13 ğünlüğüz 4:30 dan önce uyuduğunu 3-4 kez gördüm 😏 işe başlayınca nolcak bakalım😣
Melikehmo Ev turla az bı sallıyayım belkı uyur aaa yok uyumuyo kalk hadi melıke az daha turla 😂🙋🏻♀️Herkese başarılar 😃
Minikpofuduk Ezgiasya göğsümde emerek gözünü battaniyeyle kapattım sallayarak uyudu amaa geri uyandı suan emiyo 😩
Buketvebade Yok anam yok uyumuyorlar ne sabah ne gece hayır uyumamak için direniyor resmen 3 aylık oldu hala aynı 😑
Noyanefe Ya tek emsede sabaha kadar nöbet tutsam gaz sıkıltırıyo sanırım yada red yaşıyorum hem gazdan ağlıyo hem almak istemiyo ama karnıda aç olduğu için uyuyamıyo keşke emsede sabaha kadar uyumasam açlığını çırpındığını gördükçe helak oluyorum bende
Seyma16 Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bizde 42 günlük olduk uyumamak için direniyoruz resmen. Bizim de gaz olduğu için emmek istiyo ama ememiyo sonra ağlama krizine giriyo napcam bilmiyorum doğumda çok kan kaybettim uykusuzluk filan derken ölü gibi ortalarda dolanıyorum 🤦♀️
Hatice1416 Tky58 bizde 3ay 10 günlüğü bizde aynı o saatlerde uyuyoruz ne zaman erken uyucak lar acaba ya cok merak ediyorum 🙄
Yagizalpim 3 aylık olunca düzelir diyenleri öldüresim var bizde 3,5 aylığız uyumuyoruz sabaha kadar nöbet anlamıyorum ki bi bebek deliksiz 1 saat bile uyumaz mı ayaklarımı hissetmiyorum artık sallamaktan 😔çok yoruldum çok 😢