Eşimin işi gereği memlektteyim annemin evinde. Annem dedemle kalıyor. Oğlum var 4 aylık. Dedem annem ben oğlum kalıyoruz. Ev sobalı. Oğlumun altını silmem için ılık su sobanın üzerine su koyuyorum pamuk ıslatıyorum öyle altını alıyorummm. Bugün sabahta aynı yaptım. Şimdi cezveyi yıkamak için almıştım. İçinde birşeyler var. Dedem cilt kanseri. Ğöğsünde yara var baya büyük ve kötü Yarayı koparmış gece onun içine atmış. Bende sabah bir güzel batırıp çocuğun ellerini altını almıştım dedim yaa. İçinde meğersem varmış Birşey olur mu. İkizim çocuk doktorunun yanında sekreter. Sordum brşey olmaz dedi. Banyo ettirdim hemenn zaten. Çok korkuyorum. Annemede çok bağırdımmm off😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞