Hanimlar teceüberelerinize ihtiyacim var
bebegime 3-4aydir sütümü sagark veriyrm :( simdi 7aylk. baslarda denedim memeye dönüs yapamadk. Sonrada sadece geceleri 3-5dak uykudan emiyrdu. Daha sonra gece pek uyanmadi, beslenmek istemiyrdu bende biraz zorla biberonla vermeye basladm. Gece biberonuda pek almiyr artk, nyse disi cikyr fln derken baktm bir süredir hic emzirmeyi denemedim-belki büyüdükce alir diyrdm. Simdi disleri cok keskin Korkarak denemeye calisyrm. Pek niyeti yok simdilk. Acaba tekrr memeye döndürmek mümkünmü, varmi tecrübeli anneler?
bebekler emmeyi unuturlarmi?