Betsel Arkadaşlar sezeryan doğum yapalı 1 ay oldu kanamam başta oldu evet ebe git gide azalması gerek dedi öylede oldu ama kanamam gene arttı normalmi bugün çok fazla oldu bir sorunmu var diye korktum uzun süren olmuşmuydu???
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Betsel Normal daha artsr azalır kesildi sanarsın 3 gün sonra yeniden olur benim 52 gün sürdü.
Deletedmom136 Normal 60 gün kanamam oldu kimi zaman arttı kimi zaman azaldı zaten daha 40 bile olmamış
Deletedmom136 Betsel tabi zamanla azalacak ama herkesin vücudu aynı değil o yüzden endişelenme 40 bitip de hâlâ şiddetli kanaman olursa o zaman bakarsın benim kızım 2 aylıkken kanamam bitti hemen ardından da adet gördüm