Hifammm merhaba bizde 3,5 aylığız bende öyleydim 2 aylıkken , devamlı ağlıyordu bebeğim , her memeden sonra mama ver dedi doktorumuz öyle yaptım , o kadar rahatladı ki karnının doyduğunu bilmek , hem de o tokken acıkana kadar sütlerim doluyor , dinleniyor , rezene çayı ve bulgur pilavı öneririm baya süt yapıyor , verin bebeklerimiz daha küçük aç kalmasınlar , yapacak birşey yok sağlıklı olsunlarda , kafanıza da takmayın , bende öyleydim sonra akışına bıraktım , çok şükür şuan baya oldu , stres yapmayın 🥀🌹