Hvvhzl Merhabalar biraz konu dışı ama şehirler arası seyahat eden oldu mu şu sıralar aramızda? Valiliğe ne bahanede bulundu acaba?
Anasininkuzusu Hvvhzl canim geçerli bi bahane olmasi gerektigini biliyorum. Ölüm doğum hastalik tarzinda. Onda da belli bi gun veriyorlar diye duymustum
Beyzanurlina Hvvhzl bu yasaktan önce abim gelmişti yanıma yıllık izninde sonra gtmesi gerekti izin belgsi aldı iş yerını aradılar yıllık izindemi dıe belge istediler o şekılde gitti zar zor otobusle
Kelebek88 Hvvhzl cnm annmler ablamn yanndalar yasaktan doalyi kaldilr..dun valilige gidip izn almislar..ikametgahin nereye bagliysa oraya gidebiliyorsn.iste yola cikmadan birgun oncesnde yine haber verilecekmis valilige aracin plakasi bildirleceekmis.oyle.
Hvvhzl Abimin nikahı var bunu mazeret olarak görmezler mi acaba? Ben de ailemin yanına gitmek istiyorum