Bebeğim 2,5 aylık uyurken hep eli kolu hareketli tam dalamıyor en ufak çıtırtıda gözleri açılıyor dalması çok uzun sürüyor dalsa bile elleri hep ya sıcrıyor yada saclarını yolar gibi yüzünü kafasını avucluyor.
ben gaz sancısı girince oluyor diyordum önceden 2-3 saat uyurdu gündüzleri şimdi 45 dakika uyuyor onun 15 dakikası dalmaya çalışmakla geçiyor sürekli yanında uzanıyorum annemlerde kaldım virüs sebebiyle ama kendi evime dönünce zor olacak düzene girmesi için ne yapmalıyım.uyku eğitimi icin çok erken .Bebeği bizim gibi olup düzene giren oldu mu yada nasıl düzeldi? şimdiden teşekkürler