tufey2017 ben doktorumuza sordum ve epey araştırdım. Aşı olmayan bebeklerde hastalik daha ağır seyrediyormuş şiddetli ateş kusma ve ishal. Hastaneye yatmak zorunda kalan bebekler bile oluyormus. Aşı olan bebeklerde ya hasta olmuyo ya da hastalık hafif düzeyde seyrediyormuş. Doktorumuzun da bebeği var kendi bebeğine de yapti bize de kesinlikle öneriyorum dedi. Şükür kayınpederim destek çıktı da yaptirabildik. Ama 2.dozu da yapririlmali yoksa ilk dozun etkisi olmuyormuş.