nurhayatervaras Allah-Islah-Etsin valla benimde saçım 3 tok dipler kendine döndü ben yaklaşık 12 aydır boyamıyorum 🤣 uçlar 2 ayrı ton sarı ve kızıl. Açıcı olmadan ne yaprsam yapayım bişeye benzemicek. Bu riski alarak yapacağım 😎
Allah-Islah-Etsin nurhayatervaras ben açıcı yapmıştım lisede ama numarasını falan hatırlamıyorum. 3 aylık oldu benim kız. Bende 1 yıldır boyamıyordum.