Atak haftası olduğu İçin yapıyor bebeler anneyle ten temasını unutuyorlarmış ve meme reddinin en çok yaşadığı zaman 2. Ve 3 ay ben çözümü ayakta gezerek emzirmekte buldum ağladı anda hemen ayağa kalktım sakinleşince kendi emmek istiyor 4. Ayda düzeldi şuan 5 aylık sorun yaşamıyoruz ve en önemlisi gazı olan bebek emmek istemiyor umarım yardımı olur