Kızım 9 aylık. 40 i çıktığından beri rutinleriyle uyutuyorum. 6 aya kadar gecede duzgundu uykumuz. Saatleri var aksatmiyor kendisi desteksiz besigine koyunca uyuyor. Gunduz 2 uyku yapiyo araliksiz 1 bucuk saatten. Gece 20.30da uyuyo. Ama sabaha kadar sayısız kez kalkiyo meme bağımlısı oldu. Emmese çığlık çığlığa bağırıyo emse daha sık kalkiyo. Napicam şaşırdım. 2 disi cıktı dis zamani bile bole degildi emer uyurdu geri. Smdi emip uyanik kaliyo. Erken yattigi icin uykusuni alio dicem yok yattiktan bi saat sonra baslio uyanmalar..uzun hic uyumuyo. Bazen de Gozleri kapali ama uykuya dalamiyo napiyim bi bisey söyleyin ya