NarminaAbdullayeva Sevilay68 2 bucuk aylikti basladigimda. Ergonomik kangurularda aparatini da veriyorlar. Bi sorun olmuyor. En azindan bizde olmadi😂
Sevilay68 Mervecicekli yarın kalça ultrasonu var doktorumuza da sorayim l O zaman uygun görürse kullanmaya başlarım inşallah
Tazeanneb Bu konuyu ben de araştırdım ve şöyle bir sonuç çıktı: ilk 3 ay sling sonra da kanguru uygun 😇 bu arada kangurularında yeni doğan aparatı falan var üstelik kullananlar da memnun ama benim içime sinmedi. Ama siz 2 ayı doldurmuşsunuz mağzada deneyip öyle alabilirsiniz ben de öyle yapmayı düşünüyorum.
Sevilay68 Tazeanneb annelik heyecanindan daha doğar doğmaz aldım ben o yüzden deneme fırsatım olmadı.😊
Dlbrkckkya Kalça ultrasonu çekildikten sonra doktorumuzun da onayı ile iki buçuk aylıkken yanılmıyorsam kullanmaya başladım, çok da memnunum 👍🏽 ilk zamanlar yenidoğan aparatı ile kullandık kafasını tam tutmaya başladığında aparatı çıkardık.
Cigdemomy Benim kızım 2 aylık kullanmaya başladım sadece bacaklarını ayırmıyorum dik şekilde tutarak elimle destekliyorum